This page is hosted for free by cba.pl. Are you the owner of this page? You can remove this message and unlock many additional features by upgrading to PRO or VIP hosting for just 5.83 PLN!
Want to support this website? Click here and add some funds! Your money will then be used to pay for any of our services, including removing this ad.
..::Portal MALUCH'a::..

Nawigacja

Aktualnie online

-> Gości online: 1

-> Użytkowników online: 0

-> Łącznie użytkowników: 1,334
-> Najnowszy użytkownik: yzomosyf

Logowanie

Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

Modyfikacje zawieszenia

ModyfikacjeResor:

Wersja komfortowa – bez zmian

Wersja rajdowa – zanieść do kowala i kazać mu przeklepać pióra resora tak, aby auto było niższe o około 5 cm

Wersja wyścigowa - zanieść do kowala i kazać mu przeklepać pióra resora tak, aby auto było niższe o minimum 5 cm, dołożyć jedno pióro (tylko na gładkie asfalty)

Sprężyny:

Wersja komfortowa – bez zmian

Wersja rajdowa – zanieść sprężyny do kowala i kazać mu je przyciąć o ¾ zwoja i dogiąć, odbojniki przyciąć o 1 bulwę

Wersja wyścigowa - zanieść sprężyny do kowala i kazać mu je przyciąć o 1 – 2 zwoje i dogiąć, odbojniki przyciąć o 1-2 bulwę (tylko na gładkie asfalty)

Amortyzatory:

Wersja 1 roczna – amorki z Krosna

Wersja 2-3 letnia – amorki Bilstein

Wersja dożywocie (w USA) – amorki Koni

Wersje nieznane – amorki Monroe i inne



Dodatkowo warto wzmocnić mocowanie śrub resora i kielichy sprężyn oraz mocowanie amortyzatorów przednich i tylnych (każdy blacharz to zrobi).

Komentarze

Brak komentarzy. Może czas dodać swój?

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.

Oceny

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się , żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Wygenerowano w sekund: 0.36
110,497 unikalne wizyty